Richtlijnen

Bij One Click Steel zorgen we ervoor dat uw onderdelen nauwkeurig worden gecontroleerd. Ons portaal detecteert automatisch veelvoorkomende fouten, zoals incorrecte contouren of onjuiste radiussen. Toch blijft het belangrijk dat u uw bestanden controleert aan de hand van onze aanleverspecificaties en richtlijnen. Zo voorkomt u foutmeldingen en onnodige vertragingen.

Om de maakbaarheid van uw ontwerp te garanderen, bieden wij de One Click Fix-service aan. Hierbij lossen wij geconstateerde fouten voor u op. Bovendien wordt elke bestelling handmatig gecontroleerd om productieproblemen te voorkomen. Indien nodig ontvangt u een maakbaarheidsanalyse met wijzigingsvoorstellen.

Upload uw bestanden met vertrouwen en laat uw staalbewerking zonder zorgen uitvoeren door One Click Steel.

 

Richtlijnen One Click Steel

Algemene richtlijnen

STEP bestanden

DXF bestanden

  • Maximaal 3MB per bestand, 10MB totaal
  • Maximaal 50 bestanden per upload
  • Eenheden in mm
  • Bestanden schaal 1:1
  • STEP­ bestand aanleveren kan zowel als mono en samengesteld bestand
  • STEP­ bestand in constante dikte getekend
  • STEP­ bestanden mogen géén afschuiningen bevatten
  • STEP­ bestanden mogen géén draad of verzonken gaten bevatten
  • Alle hoeken dienen losgesneden te zijn en niet overlappend
  • Enkele tekening per DXF­ bestand
  • Tekeningen mogen géén open contouren bevatten
  • Tekeningen mogen géén ‘splines’ of ‘blocks’ bevatten
  • Tekeningen mogen géén dubbele contourlijnen bevatten
  • Tekeningen mogen géén bematingen, hartlijnen of kaders bevatten
  • Let op: alléén snijden mogelijk

Support

Heeft u nog vragen? Bekijk onze veel gestelde vragen voor snelle antwoorden.

Hoe maak ik een account aan?

Nog geen account? Vul het registratieformulier in met uw gegevens en de benodigde bedrijfsgegevens. Zo krijgt u direct toegang tot onze diensten. Is uw bedrijf al klant? Geen probleem! Uw hoofdgebruiker kan u met een paar klikken toevoegen aan uw bedrijfsaccount.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

Ga naar uw profiel voor uw persoonlijke gegevens en naar de accountinstellingen voor uw bedrijfsgegevens.

Hoe reset ik mijn wachtwoord?

Klik tijdens het aanmelden op de link “Wachtwoord vergeten”. U ontvangt vervolgens een e-mail met instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Kan ik meerdere gebruikers toevoegen?

Ja, u kunt als hoofdgebruiker van uw bedrijfsaccount meerdere gebruikers toevoegen. U heeft ook de mogelijkheid om gebruikersaccounts te deactiveren.

Stap 1:
Wanneer u als hoofdgebruiker een account heeft aangemaakt klikt u op het icoon met uw initialen in het menu. Vervolgens klikt u op ‘Account’.

Stap 2:
Klik op ‘Gebruikers’.

Stap 3:
Klik op de rode knop met ‘+Gebruiker’ uitnodigen. U kunt hier het e-mail adres invullen van de persoon die u wenst uit te nodigen. Deze persoon krijgt vervolgens een mail om een account aan te maken.

Hoe kan ik mijn bestelhistorie inzien?

Om uw bestelhistorie in te zien, kunt u het beste naar het hoofdmenu gaan en daar de optie ‘Bestellingen’ selecteren.

Tip: gebruik de zoekfunctie om snel een specifieke bestelling te vinden.

Wat betekenen de verschillende statussen?

In bestelling: Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, krijgt deze de status ‘In bestelling’. Dit betekent dat wij uw bestelling hebben ontvangen en deze momenteel verwerken.

In productie: Wanneer uw bestelling in productie gaat, betekent dit dat we begonnen zijn met het maken van uw product.

Klaar voor afhalen: Gefeliciteerd! Uw bestelling is klaar en u kunt deze ophalen op ons afhaalpunt.

Klaar voor transport: Uw bestelling is verpakt en klaar om verzonden te worden.

Gefactureerd: U heeft een factuur ontvangen voor uw bestelling.